luni, 29 decembrie 2008


Toamna


A venit toamna si toata lumea e uda , grabita si trista . Mie imi place toamna imi place atunci cand un idiot trece cu giganticul camion printr-o balta si ma face fleasca sau cand sunt mereu plin de namol si nu imi spal incaltarile niciodata pentru ca nu ar avea rost . E frumos cand fumezi pe strada si ti se stinge tigarea de cateva ori pana iti bagi pula in ea si o arunci . E frumos atunci cand vrei sa iesi in orash dar nu ai bani de o bere (nah.. asta e viata de student) si ajungi pe undeva suspendat in ganduri prin parc unde este numai ocazionalul politist care iti cere buletinul si ajungi sa porti o conversatie semiinteligenta cu el pentru ca omul se plictisete . Deci cateodata toamna uneste oamenii , ii face mai ascultatori mai dornici de companie . De obicei "ocazionalul" politist ma ducea la sectie pentru ca eu nu am niciodata buletinul la mine atunci cand imi trebuie dar de data asta nu s-a intamplat asa , de data asta a inteles si plictisit si-a aprins o tigare s-a asezat langa mine si am inceput sa discutam despre chestii banale . Toamna este frumoasa doar atunci cand ai umbrela .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu